Rebranding značky KOMIX odstartovala série intenzivních kvalitativních výzkumů pod vedením Jana Muzikáře z agentury SIMPLY 5. Ty probíhaly za účasti manažerů a majitelů firem z řad klientů, oboru i klíčových lidí KOMIXu.
Úkolem výzkumných workshopů bylo vytyčit nové směry, cesty a obzory pro značku. Dělo se tak na základě moderovaných diskuzních panelů. Z nich nejsilněji zaznívalo, že spolupráce s KOMIXem je vždy profesionální, když k návrhu řešení přistupuje až po důkladném zmapování a pochopení toho, co klient skutečně potřebuje. Klienti si pochvalovali, že lidé z KOMIXu jdou celým procesem s nimi nebo také to, že projekťák funguje jako skutečný konzultant, který umí rychle, flexibilně a dobře reagovat. Tato zjištění dovedla výzkumný tým k formulování základních východisek pro budoucí směřování značky, které všechny spojuje jedno, a to lidský přístup.
„Klienti obecně oceňují, když se IT společnosti detailně seznámí s jejich potřebami, zmapují stávající procesy a nově je nastaví. Flexibilita, profesionalita, funkčnost a lidský přístup – to je přesně to, co klienti očekávají,” říká marketingová manažerka KOMIXu Nikola Wimmerová.